Akademia Smaku Siemens: Dekoracja stołu. Podane z klasą.

piątek, 14 marca 2014 Brak komentarzy



Akademia Smaku Siemens: Dekoracja stołu. Podane z klasą.

Trawa niedźwiedzia, świeże zioła czy puste puszki po warzywach, to tylko niektóre "składniki" z których możemy wykonać wspaniałą i bardzo oryginalną dekorację na stół, która zachwyci naszych gości.

W piątek 14 marca miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu z cyklu Akadamia Smaku Siemens. Było to już ósme spotkanie, tym razem tematem wiodącym była dekoracja stołu.
Spotkanie zapoczątkował wykład prowadzony przez stylistkę Karolinę Chmielnik- Dubaj, która na co dzień specjalizuje się w stylizacji potraw oraz dekoracji. W ciągu niespełna godziny ekspertka poradziła nam jak z klasą łączyć na pozór nie pasujące do siebie przedmioty, tak aby były doskonałym tłem do naszych potraw, jak stworzyć dekorację kiedy odwiedzą nas niezapowiedziani goście czy w jaki sposób łączyć ze sobą barwy. Najbardziej inspirującą radą jaką wyniosłam ze spotkania było to aby na każdym kroku inspirować się naturą.

Po prelekcji przyszedł czas na gotowanie, tradycyjnie już szefowie z Restauracji Sowa i Przyjaciele uraczyli nas wspaniałą kuchnią.

Spotkanie odbyło się w  Centrum Domowych Inspiracji w Warszawie, show-room prezentuje zarówno nowoczesne produkty marki Siemens, jak i przenosi nas w przeszłość. Oczarowana byłam przede wszystkim ciekawą stylistyką designu z wcześniejszych lat, od której trudno mi było się oderwać.

Zapraszam do obejrzenia fotorelacji





















Prześlij komentarz