Sałatka z gotowanej na parze cieciorki, śledzi i pietruszki.

czwartek, 19 grudnia 2013 2 komentarze

Sałatka z gotowanej na parze cieciorki, śledzi i pietruszki.

Składniki:
Cieciorka gotowana na parze Bonduelle
250 g śledzi w oleju
spory pęczek natki  pietruszki
sok z połówki cytryny

sos:
pół szklanki gęstego naturalnego jogurtu
3 łyżki ostrej musztardy
sok z połówki cytryny

Cieciorkę porządnie wypłukać i skropić sokiem z cytryny. Dodać podzielone na kawałki śledzie i drobno posiekaną natkę pietruszki. Składniki na sos wymieszać i wystawić do lodówki na 30 minut.



2 komentarze

  1. Jestem ciekawa połączenia cieciorki i śledzia, tych dwóch składników nigdy jeszcze nie łączyłam ze sobą, a u Ciebie na zdjęciu ta sałatka wygląda bardzo apetycznie: ) Poza tym uwielbiam natkę pietruszki, więc podwójnie mnie kusi ta sałatka: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest pyszna, ale koniecznie w połączeniu z sosem, postanowiłam zrobić fotografie bez ponieważ zachwyciły mnie kolory :)

    OdpowiedzUsuń