Naleśniki z owocami leśnymi i miętą

poniedziałek, 6 maja 2013 1 komentarz

Śniadanie zawsze kojarzyło mi się z czarną kawą. Kiedy jednak czas nie biegnie tak szybko, i przytrafia mi się parę dni wolnego, celebruje każdą wolną chwilę także tą spędzoną w kuchni. Chociaż ostatnie dni nie nastrajały mnie energią z powodu nieustannie padającego deszczu, postanowiłam przenieść się w letnie dni spędzone na błogim leniuchowaniu i przyjemnej lekturze. Na talerzu:  naleśniki z moimi ulubionymi leśnymi owocami i miętą.


Naleśniki z owocami leśnymi i miętą
Składniki:
3/4 szklanki mąki
szklanka maślanki
1 jajko
łyżka cukru
szklanka owoców leśnych
garść mięty

Mąkę, maślankę, jajko i cukier wymieszać na masę i smażyć małe placuszki.Podawać z owocami i miętą.



1 komentarz

  1. jeju jak tu u Ciebie pięknie ;) Wszystko wygląda prze-u-ro-czo, a te naleśniki całkowicie podbiły moje serce :D

    OdpowiedzUsuń